30 Eylül 2011 Cuma

Egzersiz Hareketleri İkinci Program ve MİM' E İCABET

Evde Egzersizin 2. Programı:


Yürüme(ısınma)


Yarım Litre Su Şişeleriyle 1. Hareket


Yarım Litre Su Şişeleriyle 2. Hareket



Yarım Litre Su Şişeleriyle 4. Hareket

Aman yemeye düşkünüm işte ne yapayım hem yerim hem sporumu yaparım işte ben...

Can boğazdan gelir değil mi:D

Gelelim onur duyduğum ilk mim' ime...

Sevigili üstadım(kendisi bunu henüz bilmese de ben ona üstat diyorum...)
Zeliha, namıdeğer Umut Sepeti adlı bloğunda "Uzaya gitseniz,ıssız adaya düşseniz hangi 4 özel tarifi de almak istersiniz yanınıza?" sorusuyla mimlemiş;))



Bu yaratıcı fikir de, izlemekten keyif aldığım Lama ' dan çıkmış...
Lama nın dört arkadaşı arasından Leyla ve Yer Sofrası da tabi ki Zelihayı mimlemiş.... Sonuç olarak o yapmış bu demiş, dalga olmuş içine pekçok değerli insan gibi ben de dahil olmuşum ne ala..

Gelelim cevaba;
Sorunun yalnız dört tarifle sınırlanması,  götürmek isteyeceklerimi yazacağım uzun listeyi buraya sıralamanın meşakkatinden beni kurtarması açısından iyi olmuş...

1) Peynir... Yaşanır mı hiç onsuz düşünemiyorum...
2) Zeliha' nın muhteşem tariflerinden biri olan İskender Kebabı etin her türlüsü olabilir aslında :P

3) Ve vazgeçemeyeceğim hamur işlerinden
Sodalı Börek bende emeği büyük olan Nazlıcım' ın bloğundan aldığım tarifle...

4) Çorbasız olur mu be gülüm, mis gibi sıcacık Ezogelin Çorba olmadan yaşanır mı... Sevgili Reyhan' ın tarifi de süper...

Ya işte böyle...

Ben de bu güzel soruya on değerli arkadaşımın fikirlerini merak ettiğimden mimlemek istiyorum;
1) Limon Çiçekleri
2) Anne Eli Gibi
3) Yemekçini Mekanı
4) XL Cooking
5) Tatlılar Gülcandan
6) Sevgilerimle
7) Pembe Kekik
8) Ojeli Solucan
9) Mintinin Mutfağı

10) Lezzete Dair
 

10 yorum:

  1. sevgili arkadaşım benim.bu güzel mim için teşekkür ediyorum.onca arkadaşın arasından beni seçmiş olman büyük mutluluk.kocaman bir teşekkür ediyoruym ve sana sevgilerimi bırakıyorum...

    YanıtlaSil
  2. Sevgiyle ve keyifle okuduğum bloğun için ben teşekkür ederim Minti' cim...

    YanıtlaSil
  3. SAĞOL CANIM ARKADAŞIM,BENİ UNUTMAYIP MİMLEDİĞİN İÇİN,AMA BEN DAHA EVVELDE MİMLENDİĞİM İÇİN YAYINLAMIŞTIM TATLIM,BLOĞUMDA,O MİMDE SENİN LİNKİNİDE YAYINLARIM SANA CEVAP OLUR.
    ÇOK ÖPÜYORUM CANIM..

    YanıtlaSil
  4. Canım mimini hemen yanıtlıyorum :) sevgiler..
    Bu arada izleyicin olamıyorum sanırım o kısımda bir sorun var sitede, bi bakarsan iyi olur :)

    YanıtlaSil
  5. Canım benim,bu güzel miminden dolayı onur duydum çok teşekkür ediyorm.En kısa zamanda cevaplayacağım.Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  6. Canım arkadaşım benide unutmamışsın çok mutlu oldum inan.. Yokluğumda bile hatırlanmak o kadar güzel ki!!
    Mimini seve seve kabul ediyorum ve en kısa zamanda yazacağım yazıda cevaplıyorum.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. @Reycan: Olur canım öpüyorum kocaman...

    @Hülya: Baktım ama izleyici olabiliyor diğer kişiler sanırım sayfa yüklenirken birazcık beklemen gerekiyor Hülyacım... Sevgiler...

    @Limon çiçekleri: Cevabını heyecanla bekliyorum... Sevgiler

    @Nazlı: Seni unutmam ben nazlıcım hiç...

    YanıtlaSil
  8. merhaba PembeKöşk , bloğuma bıraktığınız güzel yorum için teşekkürler ederim. Bloglarda bazen böyle sorunlar oluyor, aslında izleme butonu var ama açılmıyor bazen, sayfayı yenile diyince açılıyor. eminim sağ tarafta üstte bulabileceksindir :)

    Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Hayirli aksamlar canim bu siralar buloguma ugrayamiyorum .En kisa zamanda sorularini cevaplayacagim cok tesekkürler güzel huzur dolu bir aksam diliyorum öptüm.

    YanıtlaSil
  10. Aman egzersizler çok iyiymiş ya deneyeyim bakalım...
    Teşekkürler paylaştığın için

    YanıtlaSil

Fikirleriniz benim için altın değerinde...
Teşekkürler;)

"NOT: Yazım hatası olan yorumlar yayınlanamayacaktır:(("

CANLAR...