24 Ağustos 2019 Cumartesi

İlk kamp deneyimimiz

Göz alabildiğine sahil

23 ağustos 2019
Bu bizim ilk kamp deneyimimiz iyi hazırlanmaya çalıştık. Okuduk, sorduk soruşturduk not tuttuk
ve hadi bismillah deyip yola koyulduk.
Bugün sabah 8.5 da kalktık 9 gibi yola çıktık. İstediğimiz şey aslında kocamın da benim de fazla
eşyalar fazla sorumluluklar ve stresten kurtulmaktı. Doğru bir hamle yapmışız:)
1 saatlik yolda sıkılan oğlumuz 4 saatlik yola her zamankinden daha iyi sabretmeyi başardı.
Yolda Aynalıgöl(Gilindire) Mağarasının levhalarını gördük ve yolumuzun üstündeki bu yere de
uğrama mutluluğuna eriştik:)
(--- resim atacağım ---)
Aydıncık İlçesinde bulunan bu karstik mağara kocaman ve bolca sarkıt dikitleriyle görseller
sunan mistik, bol nemli (yaklaşık yüzde yüz) hafif klostrofobik... bla bla bla
Anlatmaya gerek yok görürsünüz:)
Yolu biraz sıkıntılı ama 3 dakkalık bir sıkıntı hemen geçiyor. Antalya yolu zaten çok da
muhteşem değil.
Dragon Kamp Alanı (Anamur)

Dragon Pullu plajları

Önce Pullu Kampinge vardık zaten 3-5 dakika sonra da Dragon ve Paradise Camping geliyor
bu ikisi yanyana. Pullu Google haritalardan baktığımız yorumlardan biraz önyargılı
davrandığımız yer oldu. Çok tatlış görünmüştü gözüme fiyatı da uygundu sanırım çadır için 25
elektrik 15 falan her hizmet ortalama bir fiyatla sınırlandırılmış. Ama içeri tam girmedik
yorumlarda çok temiz olmadığını duyduğumuz için.. Sonra Paradise a geldik ilk girişte
Ağustosun sonlarına doğru sezonun kapanacak olmasından dolayı sanırım terkedilmişlik hissi
uyandırıyordu. Girişteki hanımefendiye sorduğumuz sorulara zor cevap aldık. Sanki telepatik
olarak buraya gelmeyin hiç eğlenceli değil diyordu ya da bu benim tamamen
hüsnükuruntumdu bilmiyorum. Belki bir gün bilirim çünkü o telepatik iletişimin aslında tek
gerçek dil olduğuna inanıyorum.
Sonra Dragon a geldik girişte nezih tatlış bir kardeşim karşıladı bizi oldukça mesafeli yapıcı
işletmeci tavrı zaten bizim için yeterli oldu.
Şimdi burdayız tuvaletler kokmuyor.
Yaklaşık 20 - 25 çadır bir de karavan var burda temiz hoş
bir ortam.
Çadıra 60 lira buzdolabına 20 lira günlük ödüyoruz. Sahil güzel, okaliptüs ağaçları güzel, deniz
güzel, insanlar güzel, biz güzeliz...
Bir sonraki durağımızdan yazarım yine;)
İLK KAMP DENEYİMLERİMİZ
1) Neyle karşılaşacağız elektrik olur mu olursa bu olmazsa şu derken... Yine eşyada abartıya
kaçmışız klasik şehirli takıntılarıı... Elektrik olsa bile çok da ihtiyaç duymayacak kadar gelişmedik henüz
2) Çadırın önüne bir hasır alsanız iyi olur ve özellikle çocukluysanız çadır içini temiz tutabilmek için şarjlı el süpürgesi falan da alınabilir ya da gerek yok yaa kafam çok karışık
3) Çerez iyi gidiyor
4) Doğa iyi geliyor
5) Ufak tefek kampçı tavsiyeleri çok işe yarıyor burda görsel atarım birkaç hayat kurtaran kamp tavsiyeleri
Kolay rulo peçete

Tuvalette hayat kurtaran tam otomatik pecetelik

Kanguru hand made by Nilgün sultan